Hemma igeeeen

Heey ppl. Sorry for not being here (again), men drog hem till Linnea igår direkt efter skolan. Vi lagade en asgod middag och fixade oss lite inför kvällen! Senare på kvällen drog vi hem till en killkompis med några i klassen och förfestade lite..! Sen drog vi in på etage och shottade och sheeejkade loss hela natten. Mycket skojj! 

Idag mådde vi dock inge vidare.. Drog dock upp halv åtta till skolan ändå och kollade på luciafirandet och käkade lussefika.. Sen drog jag själv hem till Linnea medans hon stannade i skolan, och skedade i sängen med hennes lilla vovve i flera timmar. Asmys. Har varit förbi Johan/Keela idag också och gett henne en present i efterskott.. Sjukt att det var två år sedan som vi köpte henne! Saknar och tänker på henne henne som fan :( Men jag vet att hon har det skitbra kvar där med Johan. Och jag kan/får inte ha henne här hos päronen så mycket då mamma är jätteallergisk mot henne + att vi redan har fullt upp med hunden vi redan har. Trist. Men jag ska ha henne över natten imorgon i alla fall, så det blir supermysigt :D


Well.. Nu jävlar blir det en helnykter helg hemma bara. Ska bli så jävla härligt. Really need it! Helt slutkörd som människa fan..


Jag och älskade hundarna!!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0