I like that

Sitter och mejlar runt till lite tatuerare i närheten och kikar vad dom tar för min förhoppningsvis framtida tatuering. Dock är ALLA så fruktansvärt jävla dyra. Helt insane. Kommer fan aldrig ha råd!! Så får se om det dyker upp någon billigare tatuerare, annars får jag nöja mig med dom tre jag har. Haha faaaaan vad trist!! :( Var fan aspepp. Ett helt årsedan jag gjorde klar min sista nu. 

Åh. Håller tummarna i alla fall. Har en idé som jag är så sjukt sugen på! Vääldigt vågad placering (my parent's are gonna kille me), men you only live once. Klyschigt men sant. Aja, lä sleepa nu. Ska sova med smink och löshår i + med kläderna på inatt. Börjar skolan extra tidigt imorgon tydligen, så ska försöka sova så länge jag kan så att säga. Hahaha, usch!

Natti.
 
 
mums

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0