Myskväll..

Haha åh vad rolig jag är som lägger upp bilder på min mat. Not. Men ser mer död än levande ut idag, så några egopic's är inte att föredra. Aja, rätt ok dag ändå faktiskt.. Fått lite av det jag planerat gjort i alla fall. Notera, lite

Men imorgon bitti blir det sjukhuset en sväng, sen skolan, klacka om ett par skor, dra hem till Linnea och fixa lax-sallad, sen ska vi troligtvis ut med några stycken från klassen senare på kvällen. Blir dock väldigt lugnt, men är alltid kul att dra ut och dansa och träffa folk ändå!! 
 

Omnomnom, önskar jag kunde spola tillbaka tiden och käka upp det igen, mhahah

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0