Nya tag

Måste verkligen fixa ihop struktur och rutiner och få allmänt bättre vanor. Men igår lade jag mig redan 23.00 fast jag tog en powernap på fem timmar mitt på dagen!! Brukar somna runt 03-04 på natten "normalt" sätt.. Good start at least!

Så idag ska jag verkligen försöka vara effektiv, nu när jag ändå håller på. ;) Ska försöka komma ikapp alla de ca 10 stora arbeten jag ligger efter i (så gott som möjligt), powerwalka/jogga på löpbandet minst 45 min, julbaka med mammsen, städa hamsterburen, dra ut på åkern med hunden och kasta boll så han blir glad, samt skicka iväg lite mail som jag glömt bort.. Hm, får se hur det går va.

Borde egentligen fixa lite grejer med bloggen också. Svara på diverse frågor, fixa en ny header (!!!!), samt även lite nya andra grejer med designen. Men just nu så känns det som om jag har en hel del annat jag måste prioritera före.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0