Sliten tjej

Haha usch, är tammefan helt slutkörd och trött på precis allt. Har verkligen inte lust att göra något alls. Vill inte klä på mig, träffa ppl, duscha, borsta håret, prata med folk eller någonting. Stängde av telefon hela dagen igår just becuase I don't orkar. Så, ja. Ta inte illa upp ppl, men orkar verkligen inte med folk just nu haha.. No matter what.

Låg i soffan hela dagen igår och kollade på Johan Falk och käkade god mat och efterätt med min kära familj. Idag har jag legat och sovit i soffan 6 timmar sedan jag kom från skolan, wääh. Nu ska jag fortsätta plugga, sen sova lite till. Wöööööööp. Hörs en annan dag, har lite att ta tag i, pusssssssss :)


i morse innan bajsskola

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0