Some from yesterday eve'

Blev en jävligt bra kväll igår faktiskt! Drog ned på pitchers med Linnea och drack lite öl + träffade lite människor! Slutade dock med att vi hamnde på etage (haha) och dansade hela natten ut. Så det var riktigt kul..

Sen sov vi hemma hos Linnea som avslutning. Kom till och med upp till skolan...
Dock idag så har jag sovit från 13 - 19, så hela dagen försvann.. Jag som hade lovat att titta förbi en killkompis och hälsa på som jag inte träffat på flera månader. :( Så det var ju jävligt osmidigt, men det blir väl fler gånger..


sjukt fina guurlz
 

Min älskade hund och jag.
 




 
 
 
Linneas heeeelt underbara hund! Helt klart goaste hunden jag någonsin träffat haha :)
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Johanna

Åååååh fina staff! Ser lite ut som min hund ;)

Keela är förresten urgullig! Är d en bra familjehund?

2012-12-07 @ 15:58:19
Postat av: ylva

Vilken färg har din kompis linnea använt till håret ? Är ute efter exakt denna röda nyans men tycker inte alls att jag hittar rätt. Sjukt snygg färg iaf!

Svar: Hon använder Loreal Feria, power reds R48 Intense deep auburn / Red velvet
Michelle Hedberg

2012-12-10 @ 23:42:42

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0