Gick visst ut igår ändå..

Började med att jag och Ida hade myskväll igår.. Men halv tio så kom vi på att vi kanske skulle dra ned en sväng på krogen och kika läget ändå..?! Så ja, en halvtimme senare satt vi på bussen mot stan, haha!! Men vi drack bara en cider var i princip, så det var ju rätt lugnt på den fronten, men vi hade jävligt kul ändå. Träffade en hel del roligt folk osv.. Åkte dock hem redan vid ett och käkade mat, hahah...

Aja, ska städa undan lite nu sen igår, duscha osv.. sen kommer Linnea hit. Blir utgång idag, haha. En redig en. Blir nog kul skulle jag tro.. Men det har ju jag och Linnea jämt, så det är nog ingen fara, h0h0!!
 
 

Var en som frågade vart mina skor till höger är köpta förresten.. så jag kan passa på här att säga att dom faktiskt är köpta på Gina Tricot! 499 riksdaler! I love them. Jobbiga att gå i dock.. Är INTE van med så höga skor.... hahah

Två suddiga från igår, (instagram.. följ mig där btw!! michellehedberg)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0