X-mas gift's

Alla ligger och sover och jag kan verkligen inte sova. Är pisshungrig och orkar inte gå ned och hämta något.. Eller kanske ska hämta en påse chips? Ah fyfan vad gott.. Nä, men har haft en jättebra julafton i alla fall! Fick allt jag önskat mig + lite till, så på den fronten är jag mer än nöjd!

Så eftersom jag är pigg, hungrig och inte har något bättre för mig såhär mitt i natten, så passar jag på att lägga upp bild på diverse saker som jag fick! :D



Skitsnygg nit-bustier!
Svart spetsklänning. Förutom skitsnygg så är den jättebekväm också
 
 
 
Svart transparent skjorta


Silvrig partydress
 
 
 

Jeansskjorta
 

Asball metallicblå jacka 
 
Annat smått och gott. underkläder, asgulligt "princess-shampoo", presentkort på kicks och teknikmagasinet + cash
 

Grejer att ha alla mina smycken i/på. Supersnygg smyckeslåda + ett smyckesträd som ska spikas upp på väggen!
 

Och slutligen denna kamera! SUPERGRYM!!! Bäst i test genom hela 2012 faktiskt.. Kan ta bilder i 3D, har 18.2 megapixel (!!!!), filmar i HD-kvalité, inbyggd GPS och massa mer. Helt galen!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0