yeaz

Tjoohoooo, blev skapligt med alkohol igår! Haha, men kul hade vi. Först drack jag och Linnea lite hemma hos mig och fixade oss + färgade hår osv.. Sen drog vi iväg på en förfest som spårade ur totaaaalt..... Så vi fick lov att dra därifrån. *Suck*. Vissa förändras aldrig. Sen blev det väl krogen. Först bajs-etage med lite folk, sen drog jag iväg med några killkompisar till Pitchers och kikade läget. Blev väl en och annan kebab på det också. Woopwoop.

Men ah, knas till och från, så bättre kvällar har man väl haft. Vi lever ju i alla fall, haha!!


Linnea och jag igår kväll på förfesten, hyfsat på spraken, så ha överseende med det tack, haha! ;)
Mattias och Tobbe..
 
Innan vi drog iväg, haha.. Jag sitter och färgar håret och målar naglarna, medans Linnea sitter och syr och dricker grogg, mys :D
 
Muuums!
 
Hahaha, mitt rum just nu. Såhär fint blir det när jag och Linnea varit i farten.. goddamnit


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0