Yesterdays look

Blev som sagt utgång igår med Linnea. Först pitchers halva kvällen, sen avslutade vi på etage med en massa dans osv. Nä, men det var väl helt okey! Dock ska vi fan inte ut på ett tag nu. Man blir verkligen MÄTT. Blir inte alls speciellt längre, när man verkligen är ute varje helg. (Liksom, jaha. Det var väl kul eller nåt.)
Behöver inte ens visa legitimation på krogen längre för att dom känner igen oss + att dom vet precis vad jag ska beställa innan jag ens har sagt något.. Såå, ja. Nu får det räcka. Dessutom börjar kroppen säga ifrån. Har ont överallt, är trött hela tiden, dålig hy, risigt hår, blöder näsblod och yadayda.. Not worth it.

Så nu ska jag bara ta det lugnt på den fronten ett tag framöver, och satsa på andra grejer som jag inte haft tid till ännu. Ska bli jävligt skönt och jag behöver verkligen bara ta det lugnt och helst inte träffa människor på ett tag heller känner jag, hahah.. 

Här är i alla fall några bilder på mig igår innan vi drog ut;
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0