You better run

Blev lite ändring med tatueringstid + vem som skulle göra den.. Blev en annan än han som gjort mina andra. Men han är riktigt grym så det blir nog asballt.. 9 januari smäller det ;) Ska tatuera bröstet/nedanför båda nyckelbenen. Men vilket motiv det blir får ni se när den är klar. Och nej, ni behöver inte gnata om att "jag inte kommer få några jobb" och yadayada, för den diskussionen orkar jag inte ta här. Det är aldrig något jag skulle leva/rätta mig efter. Och jag är inte speciellt intresserad utav serviceyrken.

Jaja, nu ska jag äta julbord nr 2, knäppa en öl och bara njuuuuuuuuuuta! Puss på er.
 

En annan klänning jag också fick idag.. Älskar fan spets. Totally awesome. Spar den andra till imorgon eller nyår ;)

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Linnea

Faaaaan va snygg :O klänningen asså:P fast tjejen också för den delen haha ;P

2012-12-24 @ 18:23:18
Postat av: Anonym

Snyggg!!!!!!

Svar: Thank u!! :)
Michelle Hedberg

2012-12-24 @ 21:09:21

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0