Äntligen är den tillbaka.. ;)

Tog ju som sagt hål i naveln för fyra årsedan ca. Och i höstas valde jag att ta ut den, då det var på tok för lite skinn kvar emellan. Efter jag tog ut den så blev det givetvis massvis med broskbildning där hålet satt förut.. Så idag när jag tog ett nytt hål så gjorde det skaaapaligt mycket ondare än gången första gången....

Första gången jag piercade mig så tog den typ en fjärdedelssekund att dra igenom kanylen. Nu gick det så segt eftersom det var så hårt. Tog typ 4 sekunder. 4 underbara sekunder av smärta. Not. Nä, men trodde ändå att det skulle vara ännu värre. Men nu är det gjort i alla fall. :D

Några misstag jag gjorde sist var att jag badade/solade ute alldeles för tidigt, åkte utomland 3 månader efter jag gjort hålet, plus bytte till ett stoort smycke på tok för tidigt.. Så nu vet jag vad jag inte ska göra om man säger så..

Aja, nu har jag dig igen min lilla bebis.

 


..  nu ska jag dricka redbull, dansa runt lite, och städa och diska satan. Käka några körv med bröd också.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

har du inget annat bellybutton smycke?

2012-02-28 @ 21:41:01
Postat av: mmmichelle

haha, men läs vad det stååååååååååååår.. den är ju nygjord, därmed ett läksmycke som man inte får ta ur på ett halvår/år.

2012-02-28 @ 21:51:17
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0