Effektiv dag osv

Varit en bra dag idag faktiskt. Började dagen med att åka till stan med pappsen och fixa lite saker. Lämnade in skor, handlade grejer inför helgen osv. Köpte lite kebabtallrik också.. Heheh.

Sen åkte jag hem och gick en promenad i solen med hunden, tömde akvariet och gjorde en storrengöring på fleeera timmar.. Sen powerwalkade jag 45 min på löpbandet framför big brother. Och efter det blev det en powernap på en timme. Sen har svärmor och Uffe varit hit och grattat mig i efterskott. Fick en asnajs personlig goodiebag!! Haha! :D

Nu sitter jag äntligen och bara gör ingenting. Dricker energidryck och kollar tv ba. 
Slänger upp några tråkiga randombilder från dagen;


Skitbra jävla grej. Min nya bästizz


ute i skogen i morse och sånt


fina gumman


kebab @ sibylla




hahah, mina älskade sambos!!


svärmor och Keela!


Presenterna jag fick av svärmor och Uffe! Skitbra grejer, som passade mig perfekt ;) haha!




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0