Wääh. Klockan hann bli halv två på natten idag med. Bra Michelle,
du ska upp om några timmar, du går ju fortfarande i skolan du vet..? 

Ajo, men orkar inte. Kul att veta att man ska stå ut i 2½ läsår till också, när alla mina jämnåriga vänner tar studenten till sommaren. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Gör en ännu mer opepp. :(

Men this is the last chance som sagt, måste ta den. Får inte ge upp ännu en gång. Hur svårt kan det vara? Det är inte svårt. Inte i huvudtaget faktiskt. Läser inga komplicerade ämnen. Knappt några ämnen alls jämfört med de andra i klassen. Men det enda jag inte har är motivationen och orken. Är så fruktansvärt skoltrött så jag finner inga ord för det. Vore så skönt att bara släppa det och ge upp.

-

Men som sagt, måste fixa detta medan jag kan och har chansen. Går fort egentligen. Är en sån kort tid av mitt liv. Sen blir allt så mycket enklare i framtiden. Måste tänka långsiktigt. Men är inte så bra på det heller.

Whatever. Nu ska jag sova. Ska upp till skolan imorgon och försöka göra mitt bästa. Japp, det ska jag.
Natti. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0