Frågestunden - svar

Vilken är din naturliga hårfärg? Brun. Typ bajsbrun. Inte så roligt kanske. Typ såhär:

-

Vilken linje (+skola) går du? Trivs du?? Gick förut hotell och restaurang ett helt år men hopppade av då det inte var min grej i huvudtaget.. Gick sedan media en vecka men hoppade av pga tråkig klass. Gick sedan iv-preparand ett år och läste upp ämnen. Och nu i höstas så började jag på Barn och fritids-programmet på kristinegymnasiet och har väl hållt mig kvar där sedan dess. Och det funkar väl.

Hur lång är du? Hur mycket väger du? Är 170 cm, och hur mycket jag väger har jag ingen aning om. Brukar inte väga mig. Typ 55+.. eller nåt?

Varför bloggar du? Jadu, har det mest som en dagbok över internet då jag gillar att ha livet och mina minnen dokumenterat. Kul att ha att kolla tillbaka på längre fram! Sen skriver man väl om lite annat smått och gått på det också, som intresserar en.

Vad har du alltid i handväskan? Hmm.. busskort, mobil, nycklar, kamm, sminkväska, mini-hårspray, hundgodis, extra tröja, penna, solglasögon, energidryck och kamera så klart..! :D

Hur många piercingar har du? En ring i näsan, 4 i öronen, en i överläppen. Hade en i naveln i flera år också, men tog ur den i höstas, ( eller den kröp ut...) Ska ta om den nästa vecka dock. + en i tungan.. Sen är det nog.

Vad dricker du hellst på fest?? Kopparbergs äppelcider 7.0%

Favoritmusik ? Oj, ja är någon form av allätare. Dansband, Johnny Cash, Beatles, Elvis Presley, old school rock, grunge, ragga dancehall, Eminem, dubstep och ja, lite av allt helt enkelt. Ted gärdestad är lite mysig också.

Vad blir nästa tatuering? Blir att göra klart den på ryggen till att börja med. Men sen blir det nog att göra en på låret.. Snyggt i sommar. Har dock tre olika motiv att välja mellan, så visar det sen. Denna gillar jag skarpt dock:


Hur ser en helt vanlig dag ut för dig? Går upp halv åtta, går ut med hunden. Käkar frukost vid bordet med Keela. Sminkar mig, dricker te och lyssnar på Elvis. Går till skolan, leka med kåmpiz, ta en nap, gosa med Johan, duscha och sova runt 02.30 Haha. Är väl en vanlig inte-göra-något-speciellt-dag.

Hur många läsare har du per dag ca? Typ 150.. haha. :( StorbloggarN^

Vet du vad du skulle vilja jobba med efter gymnasiet? Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning. Helst jobba självständigt och ett vanligt tråkigt 6-15 jobb, så man går dit, gör det man ska och går hem..

Gör du något för att hålla dej i form? Inte i huvudtaget. Ska börja snart tror jag, hehe.....

Vad tycker du är fint och fult på tjejer? Nämn 5 fula och 5 fina? Fult: bhband under bandeu/tubtoppar/klänningar, röda läppar med mycket smink kring ögonen, enbart leggnings och en kort tshirt/linne, bh under korsett, svanktatuering.
Fint: långt och tjockt hår, ljusa ögon + mörkt hår, mörka ögon till ljust hår, vita tänder, höga klackar, dermal anchors.



Favoritpizza? Oj, gillar väl allt. Typ hawaii, bussola, capricciosa, kebabpizza, tropicana, och den där med lök, bacon och paprika. Minns inte vad den heter.

Favoritcitat? Har typ hur många som helst. Men en som är lite småsann är; "only boring people get bored".

Favoritklädelseplagg på killar? Öh. Vet inte. Inte så insatt/intresserad av vad killar har på sig och inte.. Haha.

Snyggaste kändisen? Gissa?

Vilken hand torkar du dig me efter toabesök? (haha) HÖGER, hehe

Om du fick välja vilken destination som helst, vart hade du rest då? Back to thailand till att börja med tror jag. New york, maldiverna, Graceland, afrika, miami, LA, hade inte heller varit helt fel dock..

Om du skulle va bästa vän med en av storbloggarna, vem hade det varit då och varför? Damn.. Kissie eller Paow tror jag. Dom verkar ha roligast och mest händelserikt liv, haha

Va tkr du om big brother so far? Några personliga favoriter bland deltagarna? Inte kollar så jättemycket faktiskt. Bara sett de två första avsnitten och lite stream på nätterna. Ingen spec som jag gillar så, men gillar att kolla på Hanna w. Hon är tv.

Om du bara fick ta med en person till en öde ö, med vetskapen om att ni blir kvar där resten av livet, vem hade du då valt? Wääääh vilken hemsk fråga. Haha. Kan inte svara. :( Familjemedlem eller pojkvän..

Favoritsminkningen? Oj, gillar ju mycket smink jag som ni kanske sett. Hehe, men svart/brun-sotning funkar alltid.


Tycker du om frukt? Typ bästa som finns. Såååå mycket godare än godis. Melon, gröna äpplen, passionsfrukt, apelsin och banan är favoriter.

Va skulle du göra om du vann en miljon? Handla för några tusen, kanske någon liten resa. Sen spara resten och köpa hus tids nog.

Om du fick chansen, skulle du då va med i big brother ? Inte med mitt liv idag nej. Men hade jag varit singel + haft ett rätt pissigt liv annars så kanske man inte haft något bättre för sig.

Vilket är bäst, våren eller sommaren ? Våren tror jag. Man uppskattar den på ett helt annat sätt.

Om du inte hade kunnat va svarthårig, vilken färg hade du då valt ? Typ platinablond, haha, men skulle aldrig hända + aldrig gå. Eller någon mörkröd färg. Eller ljusbrun med mörka och ljusa slingor..... Äh vet inte. Finns mycket fint. Fast svart är bäst. ;)

Världen attackeras av zombies och du kan rädda 1 person, vem skulle de va ? Jag dör, vilka hemska frågor! Någon familjemedlem eller Johan,hehe

I vilken ålder började du sminkkkkka dig och när började du använda klackaskor? Började sminka mig pyttelite i 6an med typ mascara. Men körde på lite mer hardcore smink i åttan/nian med ögonskuggor osv. Även om det såg förjävligt ut... Mina första klackskor köpte jag i åttan, hahaha. Skitfula converse-klackskor. Sen var det väl typ nian man använda mer riktiga liksom.

Hur var du när du var yngre? Drack du och tjuvrökte eller var du den duktiga? Let us know! Jadu, umgicks väl nästan enbart med personer som rökte/drack osv från jag gick i sexan. Gjorde det dock inte själv. Det var väl i åttan någongång började man väl dricka lite kanske. Minns inte riktigt. Rökt gör jag dock inte.

Varför tar bilder på dig själv bakifrån och såna dära bilder när du har kille? blir han inte sur? Haha, och med det där antar jag att du menar att jag tar utmanande bilder..?? Kan dock inte hålla med. Beror väl på vem man frågar. Vissa är lite mer "fina i kanten" än andra.

Vad fick dig att börja blogga? Jadu, ville testa mer som en kul grej. + som jag skrev längre upp, att jag gillar att dokumentera mina minnen osv. Såå kul att ha att kolla tillbaka på.

Hur gick det till när du tatuerade dig senast? Tog du med nåt du hade printat ut eller ritade tatuerarn upp åt dig? Jag skickade över 2 bilder som han skulle ha som insperation och utgå ifrån och göra något eget. Sedan skissade han ihop något själv utifrån de bilderna jag skickade! Denna var en av bilderna jag skickade med:














KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0