Fredag - lugn hemmakväll bara..?

Hello folk. Mår fortfarande kasst as hell alltså. Mitt högra öga + näsborre rinner tammefan hela tiden av någon anledning..? Känns som man har en gnutta feber också, men aa. Börjar bli van typ. Haha..
Ska i alla fall ställa mig och laga hamburgare nu sen ta en dusch och kanske färga håret om jag orkar. Färga utväxt bara dock, som vanligt..! Men trivs bäst i svart som sagt, så ska försöka låta bli att färga annat. Även om det vore kul med lite förändring ibland.. 

Får se vad som händer ikväll, men ser ut att bli lugnt. Bäst så. Mysa hemma med Johan tror jag låter skönt. Lana The Sims och dricka cola var ett tag sen vi gjorde, så kanske ska satsa på det..? ;) Haha... Lika bra att ta det lugnt hemma utan konstigheter känner jag, så man blir frisk någon gång. Damnit, nuuuu bränns mina stripes. Pussss.


Satsa på att sleepa med Sarababy imorgon eller söndag iaf, göttgöttgött

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0