GÅRDAGEN.. - bilder

Gårdagen tycker jag för egen del var lyckad! :D Hann med tre krogar på en kväll typ. Haha.. Vi började med att käka mat på Victusella och dricka lite. Sen gick vi mot Pitchers och tog någon öl där också. Sen drog vi väl till Etage en stund. Dansade loss på dansgolvet + drack lite goda drinkar. Sen gick vi tillbaka till Pitchers den sista timmen och tog ännu en öl.. Haha. Nä, men det var trevligt! Mindre trevligt att jag hade feber hela kvällen dock!

Och mådde ju inte direkt bättre idag när jag vaknade. Ännu värre feber, helt igentäppt näsa och bakis på det osv.. Menmen, värt det! Nu ska jag fixa mig lite sen åka mot Hosjö och slappa där hela dagen..




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0