Gick ju bra det där

.. och så gjorde det inte det. Med våran vanliga tur så gick allt åt helvette i borlänge. Skulle pierca mig bland annat. Men den ena studion hade flyttat, en annan hade stängt hela lovet, och den tredje hade inte tid!! :( Och vi skulle göra en varsin liten tatuering också.. Men de flesta ställen var på tok för dyra för vår lilla plånbok + att dom inte rekomenderade våran placering som vi ville ha.. Så vi får tänka om lite angående det.. Ni får se vad det blir sen.. Hann med kupolen också. Inget inköpt dock.. wäh.

Efter borlänge så drog jag ned på stan med familjen och handlade lite och käkade på o'learys. Mums!
Sen har jag färgat håret lite till sedan jag kom hem också.. Hade i lite rött nu. Får se om det kommer synas något sen. Troligtvis inte.. Lägger upp några bilder från idag/igår i alla fall..


ida




















mys igår kväll osv


tog en happymeal typ


mer maaaat, ehhehe


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Chantal

Heej älskar din blogg! Due sjukt fin o ja älskar din stil!

Jo jag undrar om du kan lägga upp en bild där du inte har nån smink alls? Är säker på att du kmr va lika fin! Puss <3

2012-02-28 @ 17:05:33
URL: http://lifeasasuyoyo.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0