God natt..

Gah, håret blev inte ljust alls. Blekte alla singor två gånger med den starkaste blekningen jag kunde hitta. Men skiftar bara i mörkbrunröd typ. Aja. Alltid något. Vill ha typ mellanbruna slingor i det svarta.. Det är väl en process antar jag!

Sitter i sängen nu med Ida och planerar lite inför imorgon osv. Har våra små planer om man säger så. 
Ni får se imorgon om det blir av! ;) Hihi.. Hoppas!!
-
Well folk, nu ska vi sova. Upp tidigt till grannstaden imorgon och hitta på en hel del bus. Och efter det ska jag ut och käka med la' familia. Så lägger väl upp diverse bilder imorgon kväll antar jag. Puss så länge!


Yey... Så mycket tar blekning efter att ha färgat svart på svart, på svart, på svart i flera år... :(
Jaja, ska vänta någon månad sen bleka mer. Om jag orkar vänta.. Färgar väl tillbaka till helt svart nästa vecka!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0