Grattis till mig själv osv

Woho, idag blev jag ett år äldre. 19 åååår!! Jättetråkig ålder egentligen, men bättre än 18 i alla fall. Ett år närmare systemet! ;) Såg att jag härmed delar födelsedag med sveriges nya tronarvinge också.. yey. Vaknade i alla fall av att Älskling kom in i sovrummet och sjöng för mig och gav mig frukost på sängen. Bäst är han!! ♥

Well. Skiter nog i skolan idag. Inte varit i skolan på min födelsedag sedan jag gick i sexan typ.. Haha, brukar alltid ta ledigt denna dag. Hahah, skittöntigt kanske!! Aja, blir att dricka lite te nu, sen försöka sova någon timme till. Sen fixa mig och dra med mig Keela och Johan till hosjö. Blir att käka mat (som jag bestämt) där och ja, öppna some presents osv. Asjävlabra. Puss!


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Louise

Grattiiis!

2012-02-23 @ 09:05:58

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0