Hemma!!

Nu är jag hemma igen. Har haft en jättebra födelsedag. Blev att fika lite + käka potatisgratäng, kött och béasås med nära och kära hemma i Hosjö. Även en fruktefterätt, så mycket bättre än äckliga tårtor, haha!!

Fick även mitt älskade LÖPBAND som jag hade önskat mig!! Var faktiskt det enda som jag kom på att jag ville ha. Skitsnyggt är det, och rosa givetvis! Så nu kanske man är i form till 2014 haha ;)
Sprang faktiskt en halvtimme nyss framför en film. Måste skaffa springskor dock, fick skitont i fötterna... Så ska försöka köra i alla fall minst en halvtimme varje dag nu framöver.

Hursom, så fick jag en del med pengar också. 1500:- sammanlagt. Så nu kan jag äääntligen göra klart min koi-tatuering! Hoppas på att han kan köra nästa vecka. Vore skönt att ha den klar någong gång så man kan göra nästa projekt, hehe.


duochjagbaby


älskling skruvade ihop den åt mig, haha


haha, alla skulle testa!! Keela tog också en runda.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0