Hemmåt!

Ska bege mig hemmåt nu. Fixa lite inför imorgon osv.. Leta fram en hyffsad outfit. Kan bli svårt dock, då jag hatar mina kläder och är så fruktansvärt trött på alltihop i precis hela garderoben. Menmen, man får ta det man har liksom! Hehe. Blir som sagt att åka till Klin imorgon i borlänge med Lina! Kissie ska ju dit som sagt, och vi har bokat vip-bordet bredvid hennes bord, haha..! Men det skulle då inte förvåna mig om hon avbokar det faktiskt.. Aja! Kan bli roligt! Blir nog nyktert dock.. Är så pank, så det är väl bäst så! Kan ju ha trevligt för det..? En energidryck så är man på g ändå ;)

Sen ska jag ju på fest hemma hos Hanna dagen efter så, det kanske räcker med alkohol för en dag bara.. Hehe! :D Sen ska jag mysa med min älskling också. Saknat honom hela dagen. Wäääh. ♥♥
-

gammal bild från arkivet - sommaren 2010.. haha

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0