Inte haft tillgång till dator..

.. därav ingen update idag. Gick från Kvarnberget till Hosjö idag med Keela. Jäävlar vad drygt det var, haha. Sjukt kallt och Keela var dryg som fan. Var nära att slakta henne på plats ett tag. Nä, men nästan. Aja, brukar ju gå dit på sommarn men då är det ju en annan sak. Men idag så tog det nästan tre timmar (!!!!!!) Hahah... Aja, nöjd man var när man väl var framme i alla fall. Så myst lite där då med mina kära päron, hundar och pojkvän.

Hemma i lägenheten nu i alla fall, tagit en varm dusch och gjort några stripes osv. Och nu är jag helt slut. Så ska väl dra mig mot sängen snart och sova loss, så man är pigg inför imorgon.. Blir en mys-sleepover hemma hos min saknade vän Ida som jag inte träffat sen 2011 (haha). ♥ Tar nog med mig datorn dit btw, så blir nog bättre update då skulle jag tro..Well, vet inte vad man ska skriva mer..? Aja.

Natti. 


randombild på mig och the little monster in the badkar

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0