It's just a fantasy, it's not the real me

Sorry för ingen update, har egentligen massor att skriva, men känns lite ovärt att göra massa inlägg så frågestunden hamnar längst ned och glöms bort. Vilket den iofs verkar ha gjort nu ändå. Haha.....:( Aja, om blir det tillräckligt med frågor så svarar jag imorgon kväll eller onsdag. Men just nu känns den rätt ovärd som sagt. Härräägud, fråga vad som helst. Om jag torkar mig i röven med vänster eller höger hand. Bara jag har något att skriva om.

Aja, jag lägger upp några bilder från idag i alla fall! Vart skolan ett tag först, sen drog jag och Sara ned på stan en sväng. Köpte lite hårfärg och smink som var slut. Sen bjöd jag Sara på en pizza på american take away! Svergies bästa pizza utan tvekan. Fast tog dock typ en timme innan vi fick rätt pizza. Han gav oss heeelt fel.. Så han kände sig dum och gjorde en ny. Men vi fick ta med hem den andra gratis ändå som kompensation, woho! 

Sen har det väl inte hänt så mycket. Legat vaken hela natten och kollat på livestreamad bb. (Säg till om någon vill ha..) Fan vad Hanna Wider är blåst. Love it. Sätter på trosorna upp och ned och går runt så i flera timmar, pekar fuck-u bakom bakom de andras ryggar, får dissen av varenda kille, strippar på borden, personliga påhopp redan de första dygnen, osv osv osv osv. Jätteroligt. 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0