Iväg!!

Nyss varit ut en vända med Keela i solen, fyfan vad underbart med lite vårkänslor! :D Nu ska jag käka frulle, öppna en powerking och fixa mig lite.. Sen ska jag och Ida åka till borlänge en sväng och göra ett nytt försök.. 

Har piercingtid klockan 16.15 nämnligen. Vill bara få det gjort. Har ju broskbildning utav bara fan i navlen sedan förra piercingen, så detta kommer ju kännas betydligt mycket mer än den första.. Menmen. Är väl värt det. Min mage är så naken och ful nu alltså. Haha.. 

Fått tatueringstid på lördag ute i Ludvika också förresten... Måste hitta någon som vill följa med som sällskap bara. Skapligt tråkigt att sitta där själv i x-antal timmar.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0