Kroatien?

Har bokat resa till Kroatien i slutet av Augusti med Johan, Fredrik och Johanna! Awesome!! :D Får se dock om jag kan åka med när det kommer till kritan dock. Haha.. Har ju ingen inkomst alls, och inte ens studiebidrag under sommaren, så allt hänger ju på att jag skulle få sommarjobb. För det är ju så himla lätt. Men det kostade ca 2000 bara med boende och flyg. Men ändå. Måste ju i alla fall ha minst en tusenlapp att leva på i månaden i sommar till annat. + minst 2000 i fickpengar på resan.. till mat, shopping, nöje osv. Så blir ju mer än så ändå tyvärr. Hoppas man får sommarjobb genom min apl-plats senare.. Hatar pengar. 

Aja, men om allt går som jag vill, så blir det så. Wohooo.


Någon som varit i kroatien som kan tipsa om god mat, öl, sevärdheter osv?

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0