Kvällssysslor..?

Happ. Är man ensam hemma här igen dårå. Johan har dragit iväg till jobb + gym, så jag sitter i soffan och funderar på vad man ska göra resten av kvällen..? Sovit hela dagen, så det lär väl bli en lång natt idag igen. Men det gör inget. Älskar känslan att vara vaken hela natten när alla andra sover.. :D Kanske ta en lång nattpromenad med hunden och rensa tankar osv.

Men blir nog att börja med att bara ta hand om mig själv lite.. Duscha och tvätta mitt hår som är fullt med hårspray, smörja in mig med brun utan sol, färga ögonbryn + fransar lite mörkare. Klippa och måla naglar osv.. Jävligt underbar känsla efter allt jobb alltså. Haha. Känner mig sjukt sunkig nu, så är väl lika bra att göra nåt åt det typ.

Kanske städa min garderob också som inte är så vacker just nu. Aa fan vet jag. Nåt blir det väl. Har en energidryck kvar i kylskåpet också, så det blir nog bra..!
Hörs.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0