lake walking

Nyss kommit in typ. Varit ute och gått världens promenad på sjön i två timmar med mina älsklingar..! Hur skönt som helst. Härligt med lite sol för en gångs skull också.. Lika bra att passa på kände vi. Dock överskattade jag solen en aning och klädde mig på tok för tunnt. Aja, ligger nedbäddad i sängen nu med dubbla täcken och försöker värma mig, haha.. Kalaspuffar och te på detta så blir det bra.

Well, några bilder på det;




haha vettefan vad Keela gör..?


HAHAHAHHAHA kolla Keelas ben! Levande stuttsboll 



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: sara

kan ni ha henne lös? :) vet många huskykorsningar som är totalt omöjliga att ha lösa, haha ;D

2012-02-12 @ 18:54:27

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0