Ledig!!

Äntligen lov och ledighet, så jävla skönt. Behövs. Tänkte starta ledigheten med en myskväll med pojkvännen. Vi tänkte gå ut och käka Kinamat och ta någon öl typ.. Sen hem och dippa lite grönsaker och dipp och se någon film. Mysigt. ♥♥

Har många bra dagar framför mig. Imorgon blir det fest hos Fredrik och Johanna + krogen med bra vänner osv! :D Och på söndag blir det sleepover med Ida, och dagen efter det ska vi till borlänge på lite äventyr. Ska pierca mig bland annat.. Sen ska jag nog tatuera mig i veckan också om det finns tid. Och nästa Fredag är det inflyttningsfest. Hur bra som helst.

Jaja, ska upp och fixa mig nu, sen drar vi mot stan och fixar lite saker. Pusss!


ajajaj, här hade man några härliga timmar framför sig.. :(

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0