Lite från igår typ

Sara sov här med mig som sagt. Låg uppe i princip hela natten ännu en gång.. Ca två timmars sömn iaf..? Aja, blev skolan en snabbis också. Sen hem och sova. Såå.. vaknde nyss typ, haha...

Aja, slänger upp några godingar sen igår;


Bra på det där med egobilder känner jag






luuunch




haha, ser ut som om jag inte har någon halsss!!!


Saaraa... 




Sara är gullig och viker mina kläder.




fint


hahahhha toalettkort


fail-mun som alltid.






haha fint man har det när Sara är på besök.


















gosungeee







haha gosiiigt


sara innan skolan imorse osvv


Jävlar vad bilder vi tog btw. Haha, najs. Nu ska jag laga maaaaaaaaaaaat! :D

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0