.. lite mer färg på tillvaron

Som man säger. Haha.. Lade som sagt i en röd färg i slingorna vi gjorde igår kväll. Lade i lite i löshåret också, vet dock inte om det syns så vi får väl se om man kan använda det sen eller inte.. :(

Saknar dock mitt helsvarta hår redan. Tönt man är. Men nej. Inte färga tillbaka. Inte än i alla fall. Nu när jag väl lyckats fått bort det så ska jag försöka med något annat, något nytt ett tag. Svarthårig kan jag bli närsom helst.. Faktiskt. And I will, hehe...

Vet inte om jag gillar det röda dock. Rött och svart ihop liksom. Och en sidecut på det. Blir det inte lite "emo-varning"..? Äh, jag vet inte. Ska testa mig fram tills jag hittar något bra. Men måste låta håret vila ett tag nu till att börja med. Blev lite slitet efter två blekningar och två färgningar på 24 timmar, haha.....

Vad tycker ni..?









Usch, inte lätt att få bort det svarta alltså! Trots två omgångar med slingor så fick man inte bort mer än sådär!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0