Måndag

Yep, måndagen avklarad då. Gick väl hyffsat bra ändå för att ha somnat klockan tre inatt och efter det legat och vridit mig i timmar typ.. Men nä, ska inte klaga. I don't blame anything else but my self.. Sitter hemma nu i alla fall, skapligt trött. Myser i min zebrafilt med en skål nyttiga kalaspuffar. Funderar på att ta en powernap. Är ju ändå ledig imorgon så det gör inget om jag blir uppe hela natten! ;) 

Ah så blir det nog. Måste skaffa lite energi känner jag! Skriver om några timmar igen. Nu ska jag ta igen lite sömn innan pojken min kommer hem. Puss..


Just nu. Gah, måste färga min sidecut svart och raka den ser jag. Rakapparat någon..??

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0