Mondag, weho

Klarade mig igen ännu en skoldag, woho bästtjej! Inte hänt så mycket mer typ..? Eller mjo, städat, damsugit och diskat i vanlig ordning. + Varit ute på sjön med mammsen, pappsen och hundarna och gått lite direkt efter skolan! Mysigt.. ♥ Kallt som fan är det nu för tiden dock..:( Senare vettefan vad som händer alltså.. Är ju ledig imorgon, så får se. Vill göra något galet. Men är för trött + för fryssen för att ens sätta foten utanför lägenheten igen alltså.. Och Johan drar iväg snart så jag väl sitter forever alone helt ensam hemma. KuUuuuUl. Och så var det inte det. Eller jag har ju min lilla gosevovve i alla fall. Vi kanske laddar hem och film och gosar till i sängen, hihi..

Aja, om inte annat så kommer väl alltid Sara hit och sover och myser med mig imorgon typ. Love that.

Några pic's från dagen får ni i alla fall;


Imorse, fick byta linne dock. Kändes lite..kallt. Hatar denna fittvinter då man måste gömma sig i fula jackor. Ge mig sommar.


hahah, omg såg jätteliten ut. Ung alltså. Eller ah. Yngre.


Heeelt förälskad i Saras hår alltså. Så jävla snyggt!


Kolla liksom. BAAAM...!!


Ja munnen failade


Sara + energidryck är väl det som förgyller mina skoldagar, haha






äcklig skolmat och lite energidryck + coca cola wwho



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Sjukt snyggt alltså! Saknar min röda hårfärg nu... Fast hade lite mer mörkröd. Snyggare med den färgen hon har! Tråkigt att det har blivit sån mainstream bara.

2012-02-06 @ 19:11:38
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0