Myskväll @ lägenheten

Blev tyvärr inge plåtning idag. Inställt. :( Men blir av någon annan dag så fort som möjligt skulle jag tro..!
Har i alla fall varit ute och åkt med Johan som övningskört lite, sen har jag städat i lägenheten i flera timmar! Fyfan vad härligt efteråt. 

Nu ligger jag i soffan och latar mig. Blir en lugn och behövlig mys/latkväll hemma i soffan framför gladiatorerna och några filmer skulle jag tro. Saknat mina älsklingar, så det passar väl fint! Idag är det enda dagen i veckan som jag får sova tillsammans med Johan btw, eftersom han jobbar natt varje vardag.. :( Så det blir mys. ♥





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0