Några bilder från gårdagen

HAHA! Blev en helt jättebra kväll igår med underbart folk! Kramades lite med Kissieluring osv.. Jag och Lina förfestade lite ensamma i Norslund först, sen drog vi mot Borlänge på förfest hos Fredrik med en massa folk. Trevligt! Sen blev det att dra in på Klin som sagt. Myyyyycket folk och bra drag! Wonder why..? ;) 

Kom fram typ 3-4 olika bögar, en lebb och någon annan brud under kvällen, och sa att jag var skitsnygg, hade bra stil och en av bögarna hade setat och stirrat ut mig hela kvällen sa han..? Haha, men det är väl bra betyg antar jag.

Aja, lägger upp några bilder:


bussen till blge.. trasiga byxor :(


fina lina!


Christine och Lina














HAHAHAHAHHAHAH.. täckte för Kissie på varenda bild :( Hon var jätteliten. Typ kort och jättesmal. Men trevlig och snäll om jag minns rätt






HAHAH. Hon lä ju undra vart fan hon har kommit någonstans stackarn!!




HHAHAHAH dööör.. Krillan ser ut som hon ska brista ut i gråt när som helst typ. Och stackars Kissie hamnar i skymundan.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0