Nu är jag dryg igen. - brunt/svart ?!

Happ, då kör vi ännu ett sånt här inlägg där jag inte vet om jag ska köra på brunt eller svart hår. Har nog minst 10 stycken liknande inlägg i arkivet alltså.. En av de större ilandsproblemen vi har idag.

Jaja. Hur som helst så är jag trött på det svarta håret. Igen. Känns rätt tråkigt efter att ha haft det nästan hela tiden sen jag gick i sjuan liksom.. Drygt att färga den gråbruna utväxten man får också. Fast tråkigt nog känner jag mig rätt hemma i det svarta. Det är liksom jag nu.

Meeen det vore najs att färga tillbaka (iaf så nära som möjligt) till min naturliga hårfärg. Vad nu den är?! Färgade mitt hår första gången i fyran/femman och har väl inte sett skymten av någon naturlig hårfärg sedan dess.
Men den är brun i alla fall. Inte så jättemörk. Typ mellanbrun. Helt ok med lite styling så.

Fatta skönt att aldrig behöva färga håret igen? Bara göra det snyggt ändå utan en massa färg..
Det dryga om jag färgar det brunt, är att jag inte har något löshår som passar till. Har ju bara en massa svart som typ är omöjligt att färga. Kommer nog inte ha råd att köpa nytt hår heller, så det är väl det som är det största problemet.. Och långt hår vill man ju ha. Viktigt.

Bajs. Vad borde jag göra? Köra på svart som vanligt eller köra på lite förändring? Bestlutsångest i vanlig ordning. :(

480353165_large
håräckkkel

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0