ONSDAG

Wääh, vaknade fyra inatt och var jättepigg. Haha, så gick sprang upp från sängen och in in köket och hämtade min chipspåse och laddade hem filmer. Och har legat vaken sedan dess typ. Haha...... Hur svårt ska det vara att ha en normal dygnsrytm?

Jaja, ska bege mig hemmåt nu,  ut med hunden en sväng, sen duscha osv. Borde dra en sväng på stan också. Vill köpa nya fiskar + växter. Men har verkligen jättedåligt med pengar så borde skita i det, då inte det är speciellt livsnödvändigt.. Men älskar ju att hålla på med akvariet, haha. Tönt man är.

Hur som helst.. Blir att gå ut och käka ikväll med Lina och Hanna i alla fall! MYSIGT!! :D Ska bli kul eftersom vi alla gått i samma klass sedan förskolan och nu längre knappt ses av någon anledning. Men allt är precis som vanligt när vi väl ses ändå. Så ska bli mys.. Lite nostalgi. Jag gillar det! Sen ska vi väl försöka med en utgång på det.
-

Tog en randombild på mig och Lina från nyår. Black and white liksom

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0