Perfect morning..!

Lade mig i tid igår (!!!) redan klockan tio tror jag..? Sjukt!! Vaknade sedan 10:00 idag och var utvilad och allt! Händer verkligen aldrig annars..  Underbart. Så tog med mig Keela ut på sjön i en timme och sprang runt och kastade boll och hade lite ensamtid tillsammans. Mysigt och hur skönt som helst!! ♥ Fyfan, ni ska se hur hon blir när man tar fram en boll alltså. Haha, underbart att se henne så glad!

Jaja, sitter i soffan nu, nyduschad och helt slut efter att ha sprungit som en tok.. Men lite upppiggande te ska väl fixa det! Så.. ska bara ta det lugnt ett tag nu, så får vi se om Sara kommer hit och leker med mig senare! Awesome is the word.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0