Rastlös..

Ligger i sängen nu med hunden och kikar runt på olika Tumblr's. Hittar mycket fint. Hehe.. Dock lite långtråkigt och ensamt kanske. Vill göra något. Är jätterastlös. Jajaaa.. Får kanske börja kolla på en ny serie eller något. Tips på någon bra? Eller någon som vet vart man kan ladda hem Vampire diares säsong 3 med swesub???? :D

Såg förresten att självaste Kissie ska hit (eller ja, till borlänge) på Fredag! Haha, hon ska agera lite dj i båset på krogen KLIN och mingla runt typ..? Kanske ska dra dit och se vad det är för typ av människa..? ;) Haha. Lyckas jag skrapa ihop pengar, så blir det nog att dra dit en sväng skulle jag tro. Kan man åka hem och svallra lite för er andra sen, moaha...
Nä, men hörrni. Vad fan gör man? Säg något man kan göra mitt inatten ba sådär. När man är lite halvtrött men inte vill sova..?







KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Roar mig själv av första säsongen av Vampier Diaries på kvällarna nu :-) Tycker den är lite småseg men det funkar som tidsfördriv...

2012-02-14 @ 10:59:23
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0