Snodde en lista av Dessie

Namn: Maria Michelle Hedberg
Längd: 170 cm
Skostorlek: Typ 39.. olika beroende på skor.
Hårfärg: Svart!
Önskar du att du bodde någon annastans: Jaaaaaa. Dock kvar i sverige/dalarna/falun, men inte här på kvarnberget.
Tänker du på självmord: Nej, har ett bra liv. Dock kanske man har reservplaner om precis allt skulle skita sig, haha.
Tycker andra du är attraktiv: Beror väl på vem man frågar, men oftast ja
Använder du droger: Nepp.
Röker du: Hell no.
Vilka shampoon använder du: Olika faktiskt. Ibland TREsemme ibland head and shoulders vanliga.
Vilka parfymer använder du: Olika där med, har huuuur många som helst. Massor av Paris H, Alyssa Ashley, Britney Spears, vaniljparfymer, Escada osv osv osv. Skrev upp de mer exakta namnen i en annan lista förut..
Vad är du rädd för: spindlar, ensamhet, typ stora fartyg, båtproppellar och tåg. :(

Gillar du att tvätta: Nej, haha vem fan gör det? Men rena kläder är väl najs.
Gillar du berg- och dalbana: Nej. Eller har aldrig vågat åkt en, så ska väl inte uttala mig kanske. Bara åkt nyckelpige-bergodalbanan på grönan som är för småbarn. Den var rätt kul. Åkte den tio gånger om. Men annars är jag dock inte för mycket karuseller så.

KÄNSL
Gråter du ofta: Nej. Någon gång ibland för ingenting oftast.
Skrattar du ofta: Ja, det skulle jag nog säga.
Hur känner du dig just nu: Jätteseg och undrar om jag verkligen kommer hålla mig vaken tills ikväll..!
Hur har du mått den senaste tiden: Hyffsat bra faktiskt. Blir bättre tror jag.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Njae, tror dom vet i princip allt om mig och mitt liv, hahah.
Blir du lätt förälskad: Nja, egentligen inte.
Är du kär i kärleken: Mja, nej. Är väl kärlek på fel sätt då skulle jag vilja säga.
Tror du på ett för alltid: Ja, finns många exempel på det. Dock verkar folk ha det svårare för att få det att hålla idag, än för typ tio årsedan.

Är du förälskad just nu: Ja! I min Johielooie ♥ :D

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Hahah, say what?
Har du blivit sårad av kärleken: Ja, förut. Har nog alla skulle jag tro!
Har du blivit lycklig av kärleken: Absolut.


hahaha, fyfan vad jag kände igen mig i denna bild. Typ jag och Keela.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0