Söndag - tjejkväll

Blev en jättebra kväll igår med kära vänner. Först satt jag och Hanna hemma hos mig och drack lite och snackade skit! Sen drog vi på fest och mötte upp Sara. Sen drog vi mot Pitchers en sväng och drack lite öl och hann även med att dansa loss på etage dom två sista timmarna. :D

Nä, men det var en bra kväll. Mådde inte så bra i morse dock. Världens jävla vagel i ögat, cptörstig och allt bara snurrade, håret åt alla håll, tre löshårs-slingor som jag missat att tagit ur innan jag lade mig och så vidare.
Well, nu är jag i alla fall nyduschad och fräsch, mår bättre, och sitter och dricker redbull och lyssnar på Cash.

Ska snart fixa mig igen om jag orkar, sen dra ner på stan och möta Ida. Ska handla lite energidricka inför ikväll bland annat. Jag och Ida har lägenheten för oss själva ikväll, så vi ska väl mysa lite osv! Jättebrakvällosv.

-
-
-




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0