Söndag

Heey! Blev en asbra kväll igår också! Först en massa tårta, drinkblandning, jag-har-aldrig, osv osv med massa bra folk. Sen drog vi ner på krogen! Blev etage för mig, Hanna, Lina och Ronja! Mycket dans, drinkar, kebab och annat bra. Jappjapp.

Och mår fan bra idag. Inge spår av bakfylla alls. SKÖNT!! :D Ska bara ta det lugnt hemma idag. Duscha, färga ögonbryn, raka ben och annat man kan göra för att pyssa om sig själv en söndag..
Tog bara typ 4-5 bilder igår med min kamera. Men lägger upp flera bilder sen när Hanna har lagt upp dom som hon tog, hehe..

Puss.


goda hallondrinkar!


appletini










min "jätteroliga" present till Hanna. Lite blandade skönhetsprodukter.. Hehe. Men bra att ha kanske!

Som sagt, kommer nog upp mer bilder senare.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0