Massa tråkiga frågor i brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: Uhm, att få komma hem till pojkvännen och min älskade hund!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov rätt rejält.. haha!!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Uhm, satt väl här och slöläste en massa bloggar.. Vanlig kvälls-syssla innan man somnar typ.

Det sista du sa högt: "men äckel, fyyyyyyy" hah.....

Det senaste någon sa till dig: Johan sade att han älskade mig innan han gick till jobbet! :D ♥

Vad har du druckit idag: Massor av te och vatten! Mums.

Vad var det senaste du åt: Jaadu.. två toast's med aromat!

Vad var det senaste du köpte: Var väl energidryck på Willys om jag minns rätt. Typ det enda jag lägger pengar på nu för tiden.. :(

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun trä dörr..typ. Som i alla lägenheter.

Vad är det för väder hos dig nu: Ingen aning, klockan är ju mitt i natten så är väl mörkt och kallt I guess..?

Godaste glassmaken: Gillar inte glass. Inte min typ av snacks i huvudtaget. Alldeles för sött. Men en varm sommardag så kan en iskall "tiwister" vara helt OK!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjae, jag vet inte. Ibland tror jag på det, ibland inte.. Men låter väl bra om inte annat.

Sover du tungt: Ibland kanske. Men sover för det mesta rätt dåligt faktiskt..

-

Drömmer du mardrömmar: Ja rätt ofta. Varje natt faktiskt. Rätt brutala sådana. Antingen blir jag mördad/kidnappad/jagad, eller så dödar jag. Rätt detaljrikt och tydligt. Slajsar kroppar med svärd och yxor. Liksom trycker in dom i magen och vrider runt så tarmar ramlar ut. (!) Igår natt drömde jag t.ex om att jag tog en persons fingrar i munnen, bet av dom, spottade ut blodet och tog nästa tills det bara fanns två kvar. Dock sker detta endast i självförsvar mot andra mördare. Ofta är det då i fighter jag och denne mördare har. Och dom är helt odödiga. Jag gör verkligen allt man kan tänkas göra för att döda en människa men inget funkar. Inte heller jag kan dö. Vi bara fortsätter ha sönder varann i stycken enda tills jag vaknar. Förra veckan fick jag en påle genomborrad genom hjärnan av ett fyllo, och natten till idag blev jag kidnappad i en bil och skjuten av Anders Breivik. Vet inte varför jag drömmer om sånt här faktiskt. Är det ens normalt? Gör ni det ibland? Jag gör det verkligen jämt nu för tiden! Ser aldrig skräckfilmer då jag finner dom tråkiga och värdelösa så kan ju inte vara påverkad av det heller tycker jag. Hur som så vore det najs att ha en drömfångare. Ska nog köpa en..

-

Trivs du med ditt jobb: Studerar fortfarande och kommer göra det i ca två år till, så nej. Något jobb har jag inte ens.

Favoritklädsel: Oj vet inte, tycker om det som är bekvämt men ändå snyggt.. Ni får utgå från mina upplagna bilder på senaste tiden, för det är väl det jag trivs i!

Favoritlåt just nu: Modestep - Sunlight ( inte spec bra egentligen, jättetjatig, men fastnar i hjärnan och låter bra med en bra bas)

-

Vad ser du om du tittar till höger: En sovande hund.. hihi
Vad gör dig glad just nu: Jadu, en godnatt-sms från pojkvännen och en godnattpuss från vovven min. Samt roliga helger att se fram emot för övrigt! ;)
-
Vad ska du göra härnäst: Ska nog sova.. Är skola imorgon och klockan närmar sig halv två.. Yeey.

Höger eller vänsterhänt: Höger! Som de flesta andra.

Humör just nu: Helt OK faktiskt. Brukar vara depp på söndagar men mår bra ändå idag.. Vet inte varför egentligen, men det är väl bra antar jag..?

Favoritgodis: Gillar inte godis alls, haha. Har svårt för bakelser, godis, glass, tårtor och liknande. Men om jag måste välja så kan Marabous vanliga mjölkchocklad vara helt OK i mindre mängder.

Kläder just nu: Trosor och en tshirt... Standard nattklädsel.

Sommarplaner: Peace and love, dansbandsveckan, classic car week, party, sol & bad, umgås med vänner, långpromenader med hunden, mer party, sthlm, sommarkryssning, njuta av ledigheten, och kanske en utomlandsresa..? ;)

Hur många kuddar sover du med: Två. Har dock typ 5-6 st i sängen, men använder bara två när jag sover. Huvudet får liksom inte plats på mer än så.

Spelar du något instrument: Spelade alltid piano och synth när jag var yngre. Sålde synthen och slutade med det där helt dock.

Morgon eller nattmänniska: Verkligen en natt människa! Älskar att vara vaken på nätterna när resten av Svearike sover.. hehe


Vad är viktigast för dig: Kärlek, vänskap och familjen, frihet och möjligheter

 

Är du kittlig: Jaa, något exremt. Speciellt på kvällarna av någon anledning. Under fötterna ääääälskar jag dock att bli killad. Sååå jävla underbart skönt" Lyckas aldrig hitta någon villig att killa mig där dock. Tråkigt. :(

Snarkar du: Tycker väl inte jag då. Men Johan anser det. Så kanske är så. Vad vet jag? Jag sover ju liksom.

Stjärntecken: Fisk.

Äckligaste insekten: Venne.. Vet att spindlar inte klassas som en instekt men dom har jag fan riktigt svårt för alltså. Så jävla groteskt fula och äckliga djur. Min mardröm är verkligen att vakna på natten och ha en 2-5 cm stor spindel på mig. Fyyyfan, hade dött på stört.


Längtar du mest efter just nu: Jadu, kommande helg, min födelsedag, när jag får göra klart ryggtattoon och helgen efter det! Partyyy

 



AAa, ser att texten är ojämn och cp men orkar inte fixa. Går inte heller för den delen. Bajsblogg.
God natt vänner och ovänner.

 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0