,.-

lol, hej igen bloggen... Men har setat vaken precis hela natten och är jätterastlös så gör ett snabbt, sketet och tråkigt inlägg. Är jävligt hungrig också. Inte ätit ett piss på hela dagen förutom några skorpor. Nyss tagit ett snabbt bad och ska snart lägga mig och sova.. Sen försöka hinna upp till lasarettet senare också. Eller om jag gör det imorgon. Får se när jag får tid. Håller tummarna iaf.

Ska försöka sova igen min missade natts sömn nu i alla fall, så hörs vi väl senare. Hehe jag går och lägger mig när alla andra nuubs går upp till skolan. Men orkar verkligen inte. Och kan inte. Inte idag.





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0