04:45

Blev en helt okeybra dag idag ändå faktiskt. Woop woop. På kvällen drog jag, Johan och Keela hem till svärmor på besök ett tag, sen drog jag hem och mötte upp Hanna. Så har setat och snackat om allt between heaven and earth i flera timmar. Mys!

Nu är klockan snart fem på morgonen och jag är pigg. Pigg som fan till och med. Har varit vaken till mellan 05.00-07.00 varje dag hela veckan. Är knappt trött när jag lägger mig ens. Måste vända på dygnet fort som fan imorgon. Annars blir första skolveckan typ jättejobbig.

Meow. So long.


Haha, ser hyffsat jävla sliten ut med utsmetat smink och härliga ringar under ögonen.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0