ÅTERHÄMNTINGS-DAG

Blev en fruktansvärt lugnt och icke-händelserik dag idag. Men lika bra är väl det efter två party-dagar i rad liksom. Bara legat i soffan, glott tv, käkat tacos, tagit en nap, gosat med Johan och våran hund, duschat, slösurfat, läst bloggar osv. Rätt kul va..? Haha not. Men man måste ha sånna här "återhämntingsdagar" ibland för att uppskatta allt annat ;)

Nyss varit ute på en promenad i nattmörkret med Keela och har precis slängt av mig alla kläder. Har laddat hem en hel hög med filmer att glo igenom. Massa nostalgi tönt-filmer. Bl.a tretton, sanning eller konsekvens, fyra veckor i juni, linas kvällsbok osv! Haha.. Får sånna här nostalgiperioder till och från. I like it.

Imorgon blir det nog att åka till Hosjö och bara slappa med min kära familj som jag inte träffat sen julafton. 
Det blir bra! Nu ska jag mysa ner mig under täcket i soffan med min blöta vovve. Puss.

a linnet är lite oversize så bhn kika fram yeye







KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0