BLEV AV MED LITE ONÖDIGA KLÄDER


Rensade min lilla walkincloset för några dagar sedan som sagt. Och denna gång slängde jag faktiskt en hel del, till skillnad mot annars då jag endast slänger en tshirt max. Haha.. Men är väl lika bra att bli av med all skit som man aldrig använder och som bara ligger där och tar onödig plats!

Känns riktigt skönt och fräscht att ha lagom lite/mycket kläder i garderoben så man hittar allt när man behöver det osv. Göttgött. Ska inhandla lite nya kläder sen och slänga ännu en bunt tror jag. Vissa kläder har jag kvar sen jag gick på mellanstadiet, haha.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Saraärbäst

skänk dom till din fattiga vän!

2012-01-10 @ 22:30:46

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0