EN FRÅN IDAG

Snodde en bild från Saras blogg från idag i skolan, woho.      
Klockan är fyra mitt i natten nu btw.. Och inte trött för fem öre. (Redan tagit en nap mellan 17.00-22.00..) Så, kanske inte behöver så mycket mer sömn helt enkelt..? Funderar starkt på att dygna då väckarklockan ringer om en timme och 58 minuter.. Så ska hålla mig vaken tills dess, då blir det en dusch och morgonpromenad med hunden.. Och skola på det. Perfekt. Inte. Fan, jag som skulle vara duktig med allt som gäller sömn. Kommer nog aldrig bli.



Btw... Brukar aldrig kolla min statistik i huvudtaget faktiskt. Inte gjort det sen i början av hösten typ. Dunno why, kanske inte tycker den är sån big deal eller nåt. Men kollade nu just for fun, och det var en hel del sist än vad jag minns det varit förut i alla fall. Trevligt...!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0