FRIDAY

Bajs. Lade mig på tok för tidigt igår kväll. (19:30..) Vilket resulterade i att jag vaknade två inatt och var aspigg. Så var väl bara att gå upp typ. Så satt uppe i två timmar framför datorn och läste bloggar och hoppades på att bli trött igen. Så halv fyra gick jag och lade mig igen och vaknade 08.00 har väl varit vaken sedan dess..

Whatever. Baby jobbar enda till halv tolv inatt, vilket menas med att jag ska umgås ensam med Keela hela dagen. Woho. Nä, men hon är rolig ibland. Men det är lugnt, för imorgon äre party. Jag och Keela ska dra till päronen och vara där under dagen i alla fall..! 
-
Nyss fixat mig lite osv och snart rullar väl skjussen in. Ses väl ikväll eller imorgon osv.
-

sket i allt löshår. rätt naket.








woho, bäwsta kåwmpiwsiisisisisarr





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0