GOODMORNING SATURDAY

Häy bloggn. Nyss tagit en awesome morgondusch och druckit te. Nu är jag fit for fight. Nästan. Så ska väl sätta igång med smink och allt hår snart. Ska försöka städa upp skit och damsuga lite också, hatar att vakna upp bakis i en stökig och skitig lägenhet.

Såå.. Aa. Ska be Johan åka iväg och fixa en rakapparat som jag kan låna också, så jag kan raka av mig håret. Inte allt dock. Blir väl en sidecut som sagt. Om jag vågar. Men det gör jag väl. Är ju bara lite hår hit eller dit. Får se om man hinner med det idag eller om jag och Sara ska pyssla med det imorgon kväll..! Blir att ha en liten sleepover. Snacka skit, laga mat, kolla hentai, och bara va. 

Meeeeeeeeeeeen idag blir det party för fulla muggar! Så ska väl fixa lite inför kvällen nu..! :D




min finaste tjej



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0